vrijdag 29 augustus 2008

29 augustus 12:59

Oh nee! Jessica heeft me doorverbonden zonder afscheid te nemen!!

Wat nu? Ik krijg een mevrouw Kooijman (niet per sé zo geschreven) aan de lijn die blijkt te werken bij de afdeling 'Verkoop en advies zakelijke markt'. Ze gaat overleggen met het 'Solutions team'. Helaas blijkt na enige minuten overleg dat 'u een product heeft van Planet' en dat kan het solutions team niet behandelen. 'Hiervoor moet u zijn bij de afdeling 'ADSL services consumenten markt'.

Ik leg nog maar eens uit dat ik daar al een keer of wat geweest ben en dat die steeds zeggen dat ik een zakelijke klant ben en dat ze me dus niet moet doorverbinden.

Het eerste half uur zit er op. Ze vraagt of ik nog langer wil wachten of dat ik later terug bel. Nee Nee! Niet later terug bellen. Ik wacht wel. Heb dan tenminste tijd om dit te bloggen.

Geen opmerkingen: