Ik bel weer met de servicedesk van KPN zakelijk. Ik ga in het menu maar naar de optie orderstatus verhuizen. Heb het idee dat dat het dichtste bij is. Krijg redelijk snel verbinding. Ik vertel voor de 10 maal mijn postcode, adres en telefoonnummer. Wordt diverse malen in de wacht gezet voor navraag bij collega's. Verbaas me er ook over dat de verschillende mensen die ik spreek ook allemaal andere berichten in hun systeem zien staan. Veel mensen maken een bericht aan voordat ze me doorverbinden, maar niet iedereen kan alle berichten zien klaarblijkelijk.
De conclusie is dat ik toch niet bij de afdeling zakelijk moet zijn omdat we een 'particulier product' hebben. Ik moet dus doorverbonden worden naar de afdeling 'consumenten sales'. Op mijn vraag of dat niet een beetje vreemd is, krijg ik te horen dat zij orderstatussen moeten kunnen inzien.
woensdag 27 augustus 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten