Het is 16:00 uur. Ik ben nog steeds niet gebeld door KPN. Zelf maar bellen. Dat had natuurlijk veel eerder gemoeten, maar met net 1 dag verhuist heb je als ondernemer wel meer te doen dan uren in wachtrijen bij KPN te zitten.
Als ik het nummer bel blijk ik bij de afdeling 'service thuis' te zitten. Ik leg uit dat er gisteren een 'ticket' gemaakt is. De medewerker zoekt en zoekt, maar vind op alle bekende adressen en nummers niets van een ticket. Ik leg hem uit dat ik toch zeker weet dat deze gemaakt is. Ik heb zijn collega toch het bericht horen typen aan de lijn gisteren....
Als ik het probleem uitleg wordt mij doodleuk verteld dat dit toch geen probleem is voor een 'expert team'. Deze kunnen alleen wat doen als er een ADSL signaal is en de computers krijgen geen verbinding. Ik weet inmiddels niet meer waar ik het zoeken moet van onbegrip en machteloosheid.
Op mijn vraag hoe het dan verder moet krijg ik te horen dat ik contact op moet nemen met KPN zakelijk omdat ik een zakelijke klant ben. Nee, ze kunnen mij daar niet mee doorverbinden.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten