donderdag 28 augustus 2008

27 augustus 19:07

Ik heb 13 minuten in de wacht gestaan.

Ik krijg Jessica aan de lijn. Zou dit dezelfde Jessica zijn als gisteren. Jessica gaat e.a. uitzoeken. Dat duurt lang. Is dat een goed teken? Gelukig laat ze me om de zoveel minuten weten dat ze nog bezig is. Zij constateerd dat het ook belachelijk is hoe ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt. In totaal is ze 26 minuten bezig. Ze verteld me dat ze de zaak heeft neergelegd bij de afdeling 'zakelijk ordernavraag afdeling 2'. Dit blijkt de 2e lijns service afdeling te zijn. Helaas vertelt ze me heel eerlijk dat ze weet dat die ongeveer een achterstand van een dag hebben. Ze vraagt op welk nummer ik bereikbaar ben en geeft aan dat ze me morgen eind van de dag of misschien overmorgen bellen. Het spijt haar dat ze geen beter bericht heeft. Desondanks kan ik haar wel zoenen. Ik heb een beetje het idee dat er iets gebeurd is en een klein beetje hoop dat er iets gebeuren gaat.

Geen opmerkingen: