woensdag 27 augustus 2008

27 augustus 17:05

Ik word doorverbonden naar een andere afdeling. Ik ben vergeten te vragen naar welke afdeling hij me gaat doorverbinden.


Ik zit 19 minuten in de wacht...

Ik krijg een dame aan de lijn die ik het hele verhaal nog eens vertel. Natuurlijk niet na eerst postcode, adres, en telefoonnummer verteld te hebben.

Ik wordt in de wacht gezet. Vreemd genoeg krijg ik na een aantal minuten weer de standaard boodschap te horen 'Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen'.

Nu heb ik dit bericht al een paar honderd keer gehoord de afgelopen 2 dagen, maar nooit als ik in de wacht werd gezet. DIT IS NIET GOED denk ik!

En inderdaad na 11 minuten wachten krijg ik een vriendelijke dame aan de lijn die vraagt waarmee ze me kan helpen..... AAArrrc! Hoeveel onbenul kan een mens verdragen. Klaarblijkelijk veel want ik begin gewoon weer van voren af aan.

De dame die ik spreek zet me in de wacht om het uit te zoeken. Voordat ze dat doet zegt ze 'misschien wilt u mijn naam noteren zodat u weet wie u gesproken heeft. Ik ben Nilay van de afdeling zakelijk advies'. Wow! Als KPN toch eens meer van dat soort medewerkers had!
Ze is geruime tijd bezig e.a. uit te zoeken. Heb natuurlijk alweer postcode, adres en telefoonnummer verteld. Hoe vaak heb ik dat nu al gedaan?

Geen opmerkingen: