donderdag 28 augustus 2008

27 augustus 19:35

Ik hang op. Ik heb vandaag 3,5 uur onafgebroken aan de lijn gezeten met KPN en zo'n 8 mensen gesproken. Dit brengt het totaal op 7,5 uur aan de telefoon met bijna 20 mensen.

Als ik dit verhaal zou lezen van een ander zou ik het niet geloven denk ik. Als er één ding duidelijk is geworden is het wel dat mensen (soms van goede wil) bij KPN werkelijk niet weten waarmee ze bezig zijn. De organisatie faalt op alle fronten en is niet in staat haar eigen fouten te verbeteren, laat staan er van te leren.

Ik weet niet meer of ik woest, verdrietig, of wat dan ook moet zijn. Ik kan me bijna voorstellen dat mensen met hun auto kantoren binnen rijden en mensen gaan gijzelen. Maarja we zouden toch met dat soort acties onze ADSL verbinding niet sneller krijgen. Ik wil er nog niet aan denken wat dit ons kost. De kosten voor de data voor de mobiele internetverbinding, de extra kosten voor de monteur, het productieverlies in ons bedrijf, etc. etc. Maar bovenal kost het gewoon heel veel negatieve energie waar je als ondernemer niet op zit te wachten. Nu eerst de verbinding werkend krijgen. Vervolgens voor thuis en op kantoor een andere leverancier gaan zoeken voor TV, data, en telefonie. Maarja, KPN is zo groot, daar laten ze geen traan om. En dat is juist het probleem.

Ik ga nu naar huis, eten en vervolgens alles van me af schrijven. Dit log is het resultaat. Morgen zal ik het live bijhouden met het vervolg.

1 opmerking:

Remco Roos zei

Wilbert,

wat een verschrikking!

als ik jou was dan zou ik Sacha vandaag laten bellen

beter voor de productiviteit en beter voor jouw hart

groet,
Remco