woensdag 27 augustus 2008

26 augustus 16:50

Na een wachttijd van 10 minuten krijg ik weer iemand aan de lijn. Die heeft ook tijd nodig om e.a. uit te zoeken. Dit duurt de nodige tijd. Helaas blijkt na een kwartier dat ik toch niet bij de juiste afdeling zit en dat ze niets voor me kunnen doen (ik zit bij de verhuisafdeling). Ik kan het beste bellen met 0800 0407. Als ik woest vraag of ze me niet door kunnen verbinden wordt ik na enige tijd in de wacht te zijn gezet toch doorverbonden.

Geen idee eigenlijk bij welke afdeling ik terecht ben gekomen, maar de medewerker ziet wel dat er een serieus probleem is. Hij legt mij uit dat hij nu niet de juiste mensen meer kan bereiken maar dat hij een ticket aan zal maken voor een 'expertteam' met een belopdracht om morgen terug te bellen. KPN gaat mij bellen! Ik ben er haast nog blij mee ook. Ik luister nog een minuut of 3 hoe hij de 'ticket' typed. Ik vraag hem of hij mij het ticketnummer kan geven. Dit blijkt niet te kunnen omdat hij dat niet te zien krijgt.... Hij geeft mij voor de zekerheid nog wel het nummer van het Expertteam: 0800 0471

Toch nog blij dat er nu iets lijkt te gebeuren hang in om 17:40 op. Ik heb vandaag ruim 1,5 uur aan de lijn gezeten en ongeveer 6 mensen gesproken. Dit brengt het totaal op 4 uur en 10 á 11 gesproken mensen.

Geen opmerkingen: