woensdag 27 augustus 2008

27 augustus 17:58

Na 11 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik een volkomen ongeinteresseerde vent aan de lijn. Hij snapt er helemaal niets van en weet eigenlijk niet hoe hij mij verder zou moeten helpen. Hij kan me nog doorverbinden met de 'order navraag afdeling' maar weet niet of die me verder kunnen helpen. Nu barst de opgekropte woede er toch uit, zeker ook door zijn ongeinteresseerde houding nadat ik hem verteld heb dat hij medewerker 15 is die ik aan de lijn krijg en dat ik al meer dan 6 uur aan de lijn gehangen heb. Het interesseert hem niets, hij wil me alleen doorverbinden met de afdeling waarvan hij zoch afvraagt of ze me verder kunen helpen en zegt meerdere malen dat als ik dat niet wil ik hem maar moet vertellen wat hij moet doen. Woest laat ik me maar weer doorverbinden.

Geen opmerkingen: