vrijdag 29 augustus 2008

29 augustus 15:23

Ik snap er helemaal niets meer van. Ik krijg met 13 minuten wachten iemand aan de lijn. Dat was toch niet zo heel lang vergeleken met een hoop andere wachtrondes? Maar goed, krijg weer een vriendelijke dame aan de lijn. Naam vergeten op te schrijven maar ze is van de afdeling van klantenservice die de verhuizingen regelt. Ze snapt er zelf ook niets van. Ja, ze kan de verhuisorder terug vinden. Nee, er is niet verhuist. Ook zij ziet dat de verbinding niet meer actief is. Ik leg het verhaal nog maar eens uit en zeg dat ik de tel ben kwijt geraakt maar dat ze zeker medewerker 23 is die ik spreek. Ze gaat toch nog eens verder kijken. Haar eindconclusie is dat de ADSL lijn gewoon helemaal is opgeheven. Wat we ook doen, er kan alleen maar een nieuwe aanvraag worden ingedient. Dit gaat minstens 10 dagen duren. In elk geval een helder en duidelijk antwoord. Ik hang op om 15:23. De laatste ronde duurde slechts 31 minuten.

Geen opmerkingen: