vrijdag 29 augustus 2008

29 augustus 14:52

Met trillende handen van.. ja van wat eigenlijk? Machteloze woede denk ik, bel ik het zakelijke servicenummer van KPN in de hoop zo doorverbonden te kunnen worden naar de consumentenafdeling. Helaas deze truuc gaat niet op. Ik krijg te horen dat ik dan het 0900 nummer moet bellen en dat ze nu de verbinding verbreken....

Ik bel het 0900 0244 nummer. KPN heeft zich dit keer goed voorbereid en stelling genomen. Ze laten meteen weten dat het momenteel druk is. Als ik toch wil blijven wachten dan moet ik rekening houden met een oplopende wachttijd. Mmm de KPN manier om de statiesteken voor de wachttijden te manipuleren?

Ik zit inmiddels al 11 minuten in de wacht. Bijkomend probleem is dat ik vanmiddag alleen op kantoor zit en dus ook de binnenkomende lijntjes moet beantwoorden. Gelukkig is het niet druk met telefoon vandaag.

Geen opmerkingen: