vrijdag 29 augustus 2008

29 augustus 14:11

Ik heb tot 13:47 in de wacht gestaan (32 minuten los van de eerdere wachttijd) en krijg een vriendelijk klinkende Belgische dame aan de lijn met de voornaam Aniek (achternaam hier bekend). Ze heet me welkom en vraag wat ze voor me kan doen. Ik vraag haar of ze dat niet al weet en dat ik al meer dan een uur aan de lijn hang. Nee dat weet ze niet en ze vraagt me naar postcode en huisadres. Aaaarchh! Mijn bloeddruk schiet hier meteeen door het plafond. Ik vraag haar voor de zekerheid bij welke afdeling ik terecht ben gekomen. "De afdeling retentie"!!! Dat was de afdeling waar ik maandagavond naar doorverbonden zou worden. Dit is wel een lange omweg geweest. Ik vertel haar dat ik door mevrouw Kooijman doorverbonden zou worden naar de afdeling 'ADSL services'. Daar begrijpt ze helemaal niets van.

In het systeem ziet ze wel een korte omschrijving van het probleem staan. Ik heb geen keuze: ik moet gewoon weer het hele verhaal van voren af aan uitleggen.

De conclusie van mevrouw Aniek is dat ik contact moet opnemen met de dienst verhuis ( 0900 0244) en dat die een nieuwe verhuizing moeten gaan regelen. Ik wordt maar vreselijk boos, hoe sympatyk het Belgisch ook klinkt en ik begrijp dat zij er niets aan kan doen. Na heel veel en lang aandringen gaat ze toch een lang verhaal schrijven in het systeem. Tevens maakt ze er een klacht van. Ik vraag haar de URL van dit blog mee te nemen in de klacht en het bericht omdat daar het hele verhaal na te lezen is. Mijn klacht mmoet ik nog wel per post (ja, hoe naders zonder verbinding ) sturen naar de afdeling kalntenadminsitratie, Postbus 58800 10040 Ja Amsterdam.

Na zeker 20x gehoord te hebben dat ze echt niets anders voor me kan doen hang ik (weer) boos, gefrustreerd, machteloos en alweer murw op. Het is 14:11 ik heb nu 1 uur en 3 minuten aan de lijn gehangen waat het totaal op meer dan 9 uur brengt en ben nog net zo ver als toen ik begon.

Geen opmerkingen: